2013. december 10., kedd

Interjú a kollégium új nevelőtanárával

Nemcsak kilencedikesből van új a kollégiumban. Nevelőtanárból is érkezett új, Kis Sándor személyében. Vele készített interjút Kiss Patrik.
Mikor született Tanár úr, és hol járta az iskoláit?
1968-ban születtem, Egerben. Itt is jártam általános iskolába, majd középiskolába. A Gárdonyiban érettségiztem. Testnevelés – biológia szakon tanultam tovább az egri Eszterházy Károly Tanárképző Főiskolán. Egyetemi végzetségemet már Budapesten szereztem, testnevelésből.
Tanár úr tesi szakos, bizonyára sportolt is, és szereti is a sportokat. Melyeket részesítette, részesíti előnybe?
Egykor vízilabdáztam, mára ebből az úszás maradt meg, alkalmanként pedig kondizom és biciklizek. Ha újra jó idő lesz, a munkába is ’betekerek’. Ami a sportokat illeti, a focit szeretem nézni, de csak a nagy világversenyek hoznak lázba. A Maradona-féle Argentína volt a kedvencem, mára nincs konkrét csapatom, akinek szurkolnék. A Forma 1 addig érdekelt, amíg Schumacher versenyzett.
Milyen hobbija van tanár úrnak?
Az úszás mellett a zenehallgatás, olykor a filmnézés.. A filmek közül nagy kedvencem a Keresztapa trilógia, részben a történet, részben a nagyszerű színészek miatt. Zenében a klasszikus rock zenét szeretem, mint pl. Deep Purple, Rolling Stones, AC/DC.
Van-e kedvenc autómárkája?
A Honda és a több japán autó, meg egy-két német (MMW, Audi), de amúgy nem igazán vagyok márkakedvelő.
Magánéletével kapcsolatban mit osztana meg velünk?
Házasember voltam, de két éve elváltam. Van egy 12 éves leányom, aki Budapesten él.
Mivel foglalkozott, mielőtt hozzánk került?
Tanítottam általános iskolában, voltam egy évig sajtóreferens a rendőrségen, ill. családi vállalkozásban dolgoztam. Itt gránittal és kővel dolgoztunk.
Mi a véleménye a kollégiumról, a kollégistákról?
Új és érdekes kihívás számomra ez a helyzet. Rég nem foglalkoztam diákokkal, a sok rémség után, amit hallani lehet a mai fiatalokról, azt kell mondanom, nem olyan vészes a dolog. Vannak, akik komolyan veszik a tanulást, s mellette is hasznosan tölti az idejét, s vannak, akik kevésbé. Összességében lehetnének kicsit aktívabbak, egyesek igényszintjét is magasabbra kell emelni, de mi épp ezért vagyunk itt.
Tanár úrnak még az árnyéka is figyel!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése